fredag 31 december 2010

Årets sista dag och helgens planer

Dagen har hitintills spenderats framför datorn. Har försökt bygga lite på bloggen, men har även tittat lite på Tour de ski på TV. Och kvällen blir riktigt lugn faktiskt. Inte så många alternativ som lockar (alla kompisar har småbarn, och det sista alternativet var att bli det femte hjulet hos ett par). Däremot ska jag ladda inför morgondagens skidpass. Nu är det som bekant dags att dra igång ordentligt igen. Kvällen kommer annars spenderas framför TV'n (herrarnas Tour de ski, Snowroller och hockey).

Helgen fortsätter i samma tema. Ska även jobba lite, så att jag blir klar med årets sista projekt innan tisdag lunch (dvs så att jag slipper stressa ihjäl mig på måndag).

Jag tänker för övrigt inte ge er Abbas låt om nyårsafton. Utan det blir Nina Simone - Suzanne istället, helt enkelt för att det är en bra låt.

Inga kommentarer: