torsdag 3 februari 2011

Fetbloggen, veckans mat och dagens träning

Starka ben! Tyvärr är jag fortfarande fet, så riktigt nöjd är jag inte. Och varför finns det så få hälsosamma lunchställen?

Veckans luncher:
måndag - liten wrap med avokadoröra och parmaskinka
tisdag - kebab med bröd
onsdag - sushibuffé med en normal portion kinabuffé
torsdag - kycklingfajitas

Och så undrar man varför inte några spinningpass tar bort fläsket...

Men snart är snön borta, så jag hoppas att jag snart slipper fulcykla på ett bra tag. Och då räknar jag med att vinterhullet börjar försvinna ordentlig. Fortfarande är min högt satta målsättning till augusti inte helt körd. Det som krävs är "bara" 1,7kg/månad. Rätt höga odds på att jag kommer att klara detta om ni frågar mig...

Dagens träningsdata:
Spinning: 44min
Kcal: 572
Snittpuls: 81%
Maxpuls: 93%
Träningsdagar 2011: 35%

Lykke Li – I Follow Rivers

Inga kommentarer: