måndag 7 februari 2011

Spellistor

Jag har, och kommer att lägga upp lite spellistor med musik i menyn till höger. Det finns två listor (i dagsläget) där jag samlar den musik jag tipsar om i slutet av varje inlägg.

Sedan finns det en lista med den musik El Perro Del Mar spelade när hon var gästredaktör på Musikguiden i P3 för några veckor sedan.

Avslutningsvis har jag lagt upp två spellistor med mina nyfunna idoler Rapha. Jag föll motvilligt för Rapha till slut (ni ska veta att jag har kämpat...). Nu är det bara att hoppas att deras kläder håller den känsla och kvalitet som jag tror att de har. Hur som helst så hittar ni de två vinterspellistorna (nr1 och nr2) som de har plockat ihop på deras hemsida.

Om ni undrar så har musik minst lika stor del i mitt hjärta som cykling...

Massive Attack – Unfinished Sympathy

Inga kommentarer: