tisdag 18 januari 2011

"Status quo"

Nu är jag tillbaka från kickoffen sedan några dagar. Tyvärr blev resan en dag kortare än planerat pga att Stöten (och som det verkar även övriga Sälen) , blivit drabbat av vinterkräksjukan (det ska bli kul och se om Folk och Försvarskonferensen klarar sig). Ungefär hälften av vårat gäng blev nämligen sjuka. Det blev för övrigt en riktigt läskig resa hem för oss, när han som körde bilen hastigt insjuknade med svimning till följd. Det kunde med andra ord ha gått riktigt (!) illa... Efter detta fick givetvis jag ta över körandet, med några obligatoriska stopp på vägrenen den sista biten hem.

Personligen har jag haft turen och klarat mig riktigt bra. Har bara känt mig allmänt sliten, ungefär som när man har något i kroppen som inte bryter ut. Det känns med andra ord ungefär som det gjorde för ca två veckor sedan.

Imorgon blir det förhoppningsvis ett spinningpass igen.

James Carr – A Man Needs A Woman

Inga kommentarer: